🚲💊 Arriba la Vitamina Bicicleta a Torrent!
Soterranya i Conbici porten la campanya "Vitamina Bicicleta" als centres de salut de Torrent per prescriure la bicicleta com a aliada de la salut física i mental
Sabies que desplaçar-te en bicicleta uns minuts al dia pot ajudar-te a millorar la salut física i mental?
Des de hui , ja pots trobar la campanya Vitamina Bicicleta al centre de salut de Torrent i al Consultori auxiliar de El Vedat . Una iniciativa que promou la bicicleta com una eina senzilla, accessible i eficaç per incorporar activitat física a la nostra vida quotidiana.
Pregunta per la Vitamina Bicicleta al teu centre de salut i descobreix com petits canvis en els teus desplaçaments diaris poden aportar grans beneficis al teu benestar.
🚲 Pedala cap a una vida més activa.
💚 Mou-te per la teua salut.
#VitaminaBicicleta #SalutActiva #MobilitatActiva #EnBiciÉsMillor #ConBici #Agenda2030 #ODS



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada