Arriba les vacances i la calor, i amb elles, la nostra Escola d'Estiu!. Des de Soterranya, hem preparant una iniciativa especialment dissenyada per a les famílies i xiquets i xiquetes L'objectiu és oferir un entorn segur, educatiu i divertit on els xiquets i xiquetes puguen gaudir al màxim de les seues vacances.
Què oferim?Activitats lúdiques, excursions i tallers creatius per a fomentar el treball en equip. Suport educatiu dinàmic perquè l'aprenentatge no s'ature a l'estiu.Valors de convivència i solidaritat com a eix central de totes les dinàmiques.L'objectiu principal és brindar suport a les famílies, assegurant que els més menuts tinguen accés a activitats de qualitat durant els mesos d'estiu, afavorint la conciliació familiar i el desenvolupament personal dels xiquets i xiquetes.
soterranya@gmial.com
#RecuperemValència #AcíAra #EstiuXenillet #Soterranya
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada