*kit d'Emergècia🆘 per sobreviure a una caspa de macrofestival musical en Torrent aquest dissabte "*
✅ Prepara la bici, llums, banyador o no, algo per a compartir al sopar comunitari, ganes de passar-ho bé i de fugir de la calor i el soroll, i el millor del somriures.
✅ Vine al ficus de la porta de l'Ajuntament de Torrent el 🗓️ dissabte 27 de juny, 🕡 18.30h
✅ Creuarem l'Horta, descobrirem els colors de la marjal i gaudirem de la Mediterrània .
#Bicinits2026 #Soterranya
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada