divendres, 26 de juny del 2026

Vitamina Bicicleta arriba als centres de Salut de Torrent de la mà de Soterranya i Conbici!! 🚲💊

 🚲💊 Arriba la Vitamina Bicicleta a Torrent!

Soterranya i Conbici  porten la campanya "Vitamina Bicicleta" als centres de salut de Torrent per prescriure la bicicleta com a aliada de la salut física i mental

Sabies que desplaçar-te en bicicleta uns minuts al dia pot ajudar-te a millorar la salut física i mental?

Des de hui , ja pots trobar la campanya Vitamina Bicicleta al centre de salut de Torrent i al Consultori auxiliar de El Vedat . Una iniciativa que promou la bicicleta com una eina senzilla, accessible i eficaç per incorporar activitat física a la nostra vida quotidiana.

Pregunta per la Vitamina Bicicleta al teu centre de salut i descobreix com petits canvis en els teus desplaçaments diaris poden aportar grans beneficis al teu benestar.

🚲 Pedala cap a una vida més activa.
💚 Mou-te per la teua salut.

#VitaminaBicicleta #SalutActiva #MobilitatActiva #EnBiciÉsMillor #ConBici #Agenda2030 #ODS








dijous, 25 de juny del 2026

🚲🆘 com sobreviure a una caspa de macrofestival el dissabte en Torrent? #Bicinits2026



*kit d'Emergècia🆘 per sobreviure a  una caspa de macrofestival musical en Torrent aquest dissabte "* 

✅ Prepara la bici, llums, banyador o no, algo per a compartir al sopar comunitari,  ganes de passar-ho bé i de fugir de la calor i el soroll, i el millor del somriures.

✅ Vine al ficus de la porta de l'Ajuntament de Torrent el 🗓️ dissabte 27 de juny, 🕡 18.30h 

✅ Creuarem l'Horta, descobrirem els colors de  la marjal i gaudirem de la Mediterrània .

#Bicinits2026 #Soterranya 

Aquesta bicinit compta amb el suport de la Mancomunitat de l'Horta Sud.

dimecres, 24 de juny del 2026

Bici 3555. Tot l'estiu per davant #BicisPerAtotes

En Soterranya treballem sense descans perquè xiquets i xiquetes puguen passar un estiu de la millor manera , ple de felicitat , somriures i en bici! 🚲💜

La bici 3555 que recuperem en #BicisPerATotes ja està amb Ámber per a viure la millor de les aventures.

Project carried out with the support of the EU staff Fund for a Fair and Sustainable Future, managed by the King Baudouin Foundation

dimarts, 23 de juny del 2026

Ja està ací! Escola d'Estiu Soterranya . apunta't🚲🔆💦#EstiuXenillet

Arriba les vacances  i la calor, i amb elles,  la nostra Escola d'Estiu!. Des de Soterranya, hem preparant una iniciativa especialment dissenyada per a les famílies i xiquets i xiquetes   L'objectiu és oferir un entorn segur, educatiu i divertit on els xiquets i xiquetes puguen gaudir al màxim de les seues vacances.

Què oferim?Activitats lúdiques, excursions  i tallers creatius per a fomentar el treball en equip. Suport educatiu dinàmic perquè l'aprenentatge no s'ature a l'estiu.Valors de convivència i solidaritat com a eix central de totes les dinàmiques.L'objectiu principal és brindar suport a les famílies, assegurant que els més menuts tinguen accés a activitats de qualitat durant els mesos d'estiu, afavorint la conciliació familiar i el desenvolupament personal dels xiquets i xiquetes.
soterranya@gmail.com 

#RecuperemValència #AcíAra #EstiuXenillet #Soterranya 

dilluns, 22 de juny del 2026

Bici 3554. Hector. #BicisPerATotes

#Bondia 🚲🔆

Tindre una bici per a transportar-te obri un ventall de possibilitats laborals , de formació i socials.

La bici 3554 que recuperem al #BicisPerATotes #Xenillet  ja està amb Héctor fent el seu dia a dia més fàcil.

Project carried out with the support of the EU staff Fund for a Fair and Sustainable Future, managed by the King Baudouin Foundation

dijous, 18 de juny del 2026

Jocs d'aigua, amistat i Soterranya #EstiuXenillet 🔆💦🔆

Aquest divendres a les 17h  l'Espai de Solidaritat Parreño del Xenillet ( C/ Joan XXIII 5. Torrent)  s'omplirà de somriures , amistat i jocs d'aigua per a combatre la calor i l'avorriment .

En Soterranya hem preparat  estiu refrescant , divertit i feliç per a la xicalla i tota la família .  T'ho perdràs? 🚲🚲🚲💦🐳

#RecuperemValència #AciAra #Xenillet #Soterranya 


dimecres, 17 de juny del 2026

Bicinit transmaricabibollo per l'Horta Sud: Pedals, memòria i dissidència 20/06 . 18H

Enguany l' Orgull Crític de València i Soterranya unim forces pedalant per la memòria de l'Horta Sud

 Volem convidar-te a una bicinit molt especial. No serà un passeig qualsevol. Serà una acció per a retrobar-nos amb  l'espai públic i recordar a les persones que van lluitar abans que nosaltres.

Visitarem llocs clau de la comarca, recordant i recuperant les lluites LGTBIQ+, i teixint xarxes vives de suport mutu fent pinya des de baix i a peu de carrer.

La bicicleta és la nostra eina per a millorar el món, no sols ens permet moure'ns de manera sostenible, també ens uneix com a comunitat

Porta la teua bici, les teues ganes d'aprendre i el teu orgull combatiu.


📅 Data: Dissabte, 20 de juny


📍 Punt de trobada: Ficus Porta de l'Ajuntament de Torrent 🌳


⏰ Hora: 18h 


No oblides portar llums💡, alguna cosa per a compartir en el sopar🥕🥑🥖 comunitari

I finalment, el més important, el millor dels teus somriures.