martes, 26 de septiembre de 2017

29/09Festa Clausura #SEMTorrent. Presentació Documental "Rodando por el Clima"


Acabem els actes Soterranyos de la Setmana de la Mobilitat Sostenible de #Torrent el pròxims divendres 29 de setembre amb la FESTA DE CLAUSURA. En ella podrem veure per primera vegada en la comarca, el documental  "RODANDO POR EL CLIMA. Un al·legat per un món més sostenible amb una meravellosa acció que va portar amb bicicleta a un grups de persones de la nostra associació germana AMA, des de València fins a Marrakech a la  cimera de l'ONU contra el canvi climàtic (COOP 22)  l'any  passat.

Després farem el lliurament a les persones guanyadores dels premis dels concursos del segon certamen de fotografia i relats breus " Torrent Sostenible" i us convidem a una picaeta en un entorn maravellós, el pati del Museu Comarcal de l'Horta Sur al Carrer Verge de l'Olivar,  30 a Torrent . La cita serà a les 21.30...No falteu!!



Terminamos los actos Soterranyos de la Semana de la Movilidad Sostenible de #Torrent el próximos viernes 29 de septiembre con la fiesta de clausura. En ella podremos ver por primera vez en la comarca, el documental "RODANDO POR EL CLIMA". Un alegato por un mundo más sostenible con una maravillosa acción que llevó en bicicleta a un grupo de personas de nuestra asociación hermana AMA, desde Valencia hasta  Marrakech a la cumbre de la ONU contra cambio climático (COP22) el pasado año.


Después haremos entrega a las personas ganadoras de los premios de los concursos del segundo certamen de fotografía y relatos breves " Torrent Sostenible" y os invitamos a una picaeta en un entorno maravilloso, el patio del Museu Comarcal de l'Horta Sud en la Calle Virgen del Olivar, 30 en Torrent . La cita será a las 21.30...No faltes!!

No hay comentarios: